/ Inköp /

Kanada shopping del 2

Ett par jäääättesnygga brallor från Tommy Hilfiger, men ni tycker säkert att de ser ut som ett par trasor och det kan jag hålla med om, om jag inte hade sett dem i verkligheten! Jag orkar verkligen aldrig ta bra inköpsbilder, det är så tråkigt och tar så lång tid! Säger alltid att ni får se dem i en outfit eller dylikt, men det blir ju aldrig av. Ska verkligen försöka mer med det, så ni får lite mer rättvisa av plaggen! 
Söt sommarklänning från Kengie. Tror att det var så i alla fall, kan knappt se vad det står, haha.
Dessa skor hade jag tänkt ha till bröllopet först men sen hittade jag dem från Jeffrey Campbell, ville ändå inte läna tillbaka dem här, då dem är riktigt fina! Klacken ser mindre ut på bilden, men de är ganska långa. Inga jag ser som kärringklack, haha! 
Kjol från Forever21.