/ Life of Sofie /

Lördag 29 Mars 14| Nice weekend!

Hej allesammans. Sitter och väntar på Bella så kan lika gärna döda lite tid med att blogga här. What's up? Vad händer denna lördag? Själv så jag strax åka till Maxi och handla åt mamma och sedan köpa ett par strumpbyxor. Efter det ska jag och Bella fixa oss lite smått inför Amandas 18-årsfest ikväll. Golden Globe tema vilket innebär finklänning/finskjorta, så det är jättekul med tema! Så det är vad som händer denna lördag! Har även blivit bjuden på en 20-årsfest och sen är det en grym DJ som spelar idag på ortens nattklubb, men måste tyvärr prioritera något! Alltid när man inte har något att göra så händer inget, men när man väl blir bjuden på något händer det massa saker samtidigt, så irriterande!! 
 
Igår så hade jag skola från halv 10 till 3. Hade fotografisk bild, historia och filosofi. Under lunchrasten hade vi även möte med vår studievägledare där hon visade oss hur vi skulle söka till universitetet, men jag visste redan långt innan så det var ganska onödigt för mig, haha. På kvällen träffade jag Bella, Alexandra och Cornelia. Vi myste med tacos hemma hos Bella och sedan gjorde vi massa roliga filmer på min mobil, har världens bästa funktion på min kamera, den är långsam vilket gör att allting ser roligare ut! Vi drog senare till Cornelia och bara myste ännu mer! En bra fredag! 
 
Nu orkar jag inte skriva mer, har massor att göra. Är igång med träningen också! I torsdags gymmade jag och Emma i lite mer än en timme och idag gick jag och Alexandra upp vid 11.00 för att gå på en timmas PW, nu jävlar kör vi!! Hörs senare, puss ♥
 
Dennis tog min mobil i torsdags och tog kort på sig själv, rolig syn när man märkte det, haha!
Taaacos!
Bella har lite kött på sin gräddfil, hahaha!!
Cornelia tog en rolig snap på Bella, var tvungen att printscreena, höhö!