/ Life of Sofie /

Lördag 31 Maj 14| Sista dagen i Maj!!!!!

God morgon peeps. Eller kanske god förmiddag? W/e! Har varit vaken ett tag, har underhållit mig med att spela CandyCrush och noppat ögonbrynen lite grann, hehe. Ska strax käka frukost med mamma och pappa då broder min är i Lidingö och min syster på möhippa. Hon ska på bröllop nästa lördag då en av hennes bästa kompisar gifter sig. Snacka om att hon också har en hektisk vecka framför sig! På tal om möhippa, jag vill gå på en! Otroligt nog har jag redan varit på en, jag som bara är 18 bast! Men det var i alla fall Paulinas 2012 och det var sååå kul! Det är så fartfyllt och hektiskt, precis som jag gillar det! Någon av mina vänner som vill gifta sig?!?! 
 
Igår tog jag det lugnt hemma, hjälpte mamma med att göra mat inför studenten. Inte så mycket kvar nu! Vid 22.00 tänkte jag lägga mig men då ringde Bella mig som slutat jobbet och ville ses, å jag kan inte säga nej till mitt hjärta, haha! Så vi sågs en stund, kom hem vid halv 12 och då la jag mig på direkten. 
 
Idag ska jag åka till någon galleria med Emma, tredje dagen i rad jag spenderar tid i någon galleria, haha. Måste hitta något att ha på mig på kvällen på studenten, fortfarande inte hittat något, börjar få lite panik!!!!! Hoppas verkligen jag finner något nu, annars tappar jag hoppet.. Aja, håll tummarna för mig! =)
 
Nu måste jag kila. Ha det bra människor, idag är det sista dagen i maj. Kan man vara allt annat än lycklig? SOMMAREN ÄR FÖRFAN HÄR!!!!!!! Puss ♥
 
Bjuder på en gammal härlig bild på mig, golddigger sedan liten ;-)