/ Life of Sofie /

Onsdag 29 Oktober 14| Gone Girl!

Hallå allesammans, kom alldeles nyss hem från Bella och nu sitter jag här. Typ första gången jag kommer till mitt rum utan att behöva plocka undan saker och ting, storstäda eller vad det nu kan vara, befrielse på ett sätt! Så nu ska jag bara sitta framför datorn och njuta, mohaha! 
 
Igår så träffade jag min käraste Connebanan och drog till Kista för att strosa runt och sedan gå på bio. Vi skulle se Gone Girl vid 20.30 och attans vad bra den var!! Riktigt grym, vill redan se om den! Verkligen mindf*ck film, men jag älskar det! Kom hem vid ca 01.00 och då var jag tvungen att se Portkod innan jag la mig. Hade verkligen jättekul igår som alltid med min älskade Connebanan! 
 
Idag när jag vaknade imorse så gjorde jag scones till frukost åt mig, mamma och brorsan och sen plockade jag fram två presenter som jag köpt till mamma för att uppmuntra henne lite grann efter sin operation hon gjorde i måndags, hon opererade in två tänder och hon har väl mått bättre! Hon blev i alla fall jätteglad över min gest och vem blir inte glad när ens mamma blir glad? =) 
 
Men nu ska jag avrunda här, måste duscha och fräscha upp mig känner jag, hehe. Hörs senare babes, puss! ♥
 
Älska bio! 
Presenterna till mamma =)