/ Life of Sofie /

Tisdag 28 Oktober 14| Bra vecka framför mig!

Hejsan allesammans. Kom precis från skolan, trodde jag inte skulle gå idag men sen när jag smsade med Anchal berättade hon att hon skulle dit och då ville jag inte vara sämre, men det var en rolig lektion så det var tur att jag inte missade det! Sedan är vi ändå lediga på torsdag och fredag så lika bra att gå när man kan och få bra betyg, det lönar sig! =) 
 
Igår så var jag som sagt på posten för att lära mig mina arbetsinstruktioner och min "lärare" hette Kåke och var en jättetrevlig man! Jag åkte med honom i ca en och en halvtimme och vi hade jättekul, han var väldigt skön och lärde mig mycket på ett bra sätt. "Läraren" är ju allt, om man har en dålig och inte alls kan förklara går det ju trögt som attans, så om jag börjar nästa måndag tror jag helt ärligt att jag kan åka själv redan då, inte alls svårt! 
 
Idag när jag vaknade låg jag och drog mig i sängen, kollade på senaste avsnittet av Homeland och kollade på senaste Portkod också, nya avsnittet kommer ikväll, aaah ska bli nice! Älskar tisdagar, då kommer Portkod och Homeland ut, bästa tv-dagen! 
 
Nu ska jag gå ut med hunden för att sedan träffa min kära Connebanan, härlig dag! Ska se om jag lyckas få med henne på bio, är så himla sugen på att sitta i en mörk biosalong med lite godis framför mig, hoppas jag lyckas ;-) Puss sötisar! ♥
 
Ska bli kul att se hur det går för mig när jag ska börja köra...