/ Life of Sofie /

Torsdag 18 September 14| Off we go!

God morgon god morgon. Visade sig att jag hann med ett till inlägg innan vi åker ändå, haha är ändå inte förvånad. Typiskt morsan att göra saker i sista minuten. Pappa tvingade mig upp vid 07.00 så jag är klar nu en halvtimme senare, medan morsan gick upp för kanske 10 min sedan? Så jag har lite tid, hehe. 
 
Igår så hängde jag med Bella en stund på eftermiddagen, hann även till vårt lokala köpcenter och bytte mig till en annan tröja. Jag, mamma, brorsan & André gick också på en långpromenad på eftermiddagen, väldigt skönt. När vi gick i vårt gamla bostadsområde så träffade vi på en familjevän så de insisterade att vi skulle komma in på kaffe, så det var mysigt. 
 
På kvällen gick vi och käkade på O'Learys, alla tog en varsin burgare, satt bra men var fruktansvärt mätt efter, lol. Jag var inte så sugen på restaurangmat eftersom jag redan ätit ute dagen innan och visste ju att vi kommer käka ute varje dag i New York, aja vilket jävla ilandsproblem, haha. Får väl stå ut! ;-) 
 
När jag kom hem tog jag tag i allt jag behövt göra i sisådär en vecka? Jag gillar inte att lämna mitt rum för ett tag om jag vet att det ligger massa saker hemma och väntar på mig så jag fixade allt igår, jätteskön känsla! Nu är jag riktigt taggad för en semester i mitt älskade New York som jag inte sett på 4 år!! Men mest av allt min älskade syster!! Vi kommer ha så otroligt kul och jag är så exalterad. Hon har planerat massa för oss och nu när hon är en New York-bo kommer hon ta oss till en massa smultronställen, det är det bästa! Jag får även träffa mammas kusiner Liliane och Vicky, Vicky såg jag senast 2012 i Kanada men Liliane träffade jag i somras när vi bodde hos henne i Kanada, men har ändå saknat båda två så mycket! New York, I'm ready for you!! 
 
Vi kanske hörs i New York, förmodligen. Min syster har sin dator så får nog blogga där. Har med mig min iPad men jag avskyr att blogga från den, kanske får göra ett sympati inlägg från den för er skull ändå =) Ha det bäst nu!! Puss!! ♥
 
Yummy yummy in my tummy! 
Jag och min kusin André, hehe!