/ Life of Sofie /

Söndag 26 April 15| Lugn helg

Hallå allesammans. Kom ganska nyligen hem från en PW, gick en timma i solen med min fyrbente vän på sidan. Hon uppskattade nog det inte lika mycket som mig med tungan i vädret och tunga andetag, men hon klarade det hem precis som jag! Credit till oss båda! 
 
Vad har ni gjort denna helg då peeps? Själv hade man klassåterförening i fredags, var inte hela klassen men halva. Vi var hemma hos Cornelia och chillade, tog igen tid. Hade så himla roligt! Hade verkligen världens bästa klass. Vi bestämde käk från OnlinePizza, det var första gången för mig. Har aldrig beställt därifrån?! Så sjukt smidigt!! Kom hem vid 02.00, cyklade hem i världens fart, när det är mörkt så får jag plötsligt världens ork och kan cykla hur snabbt som helst, haha! Förmodligen adrenalin ;-) 
 
Igår så tog jag det lugnt hemma, städade mitt rum, diskade och städade ena badrummet, sjukt tråkiga saker. Men det behövs göras! Träffade Emma vid halv 7, vi köpte ingredienser till tacos och åkte sedan hem till henne. Vi satt vid hennes bord och bara pratade i flera timmar, hur skönt som helst att bara prata ut om så mycket. Min fina bästavän! Vi blev sedan utkörda av hennes lillesyrra vid halv 12 så då skjutsade hon hem mig och jag deckade på direkten. 
 
Idag har det inte hänt så mycket än att jag käkat frukost med familjen och gått på PW. Nu ska jag verkligen göra i ordning mitt rum, har inte varit helt rent sedan Budapest, så nu ska det bli ordning och reda. Sedan ikväll ska jag träffa Olivia och spåna lite idéer, ska bli intressant! Hoppas ni haft en bra helg peeps, puss! ♥
 
Fångade en bild på båda Sebastian, hehe lol.....
Ramazan var inte kameraskygg minsann, haha!! 
Typiskt Robert att sno min mobil när jag inte märker och knäppa massa sjuka selfies...