/ Life of Sofie /

Söndag 22 Februari 15| Emmas b-day party

God förmiddag allesammans. Har pausat upp ett avsnitt av Downton Abbey, har hört talats att den är riktigt bra. Sen älskar jag Storbritannien så varför inte kolla på en serie som handlar om det? Hehe! Nej men den stora orsaken till att jag kollar på serien är för att skådespelerskan Maggie Smith är med, älskar henne i Harry Potter. Å den är riktigt bra faktiskt! Kanske inte riktigt feelgood, men något annat än död och våld som Breaking Bad och Sons of Anarchy är bra för mig nu, haha. 
 
Annars, igår så firade vi Emma. Kom till henne vid halv 6, lite tidigare än när gästerna skulle komma. Hjälpte till lite, men det mesta var redan klart. Vi käkade middag vid 7 och hade trevligt. Alexandra kom också vid 7 så vi hade roligt. Vi drog till ortens nattklubb vid halv 12 och det var ganska tomt, förmodligen för att allas plånböcker är det, haha!! Men det var kul ändå! Kom hem en halvtimme innan stängning och deckade direkt. 
 
Idag så har jag jobbat lite mer på min engelska uppgift, är snart klar!!! Ska fan fira med skumpa när jag är klar med den, jävla pain in the ass uppgift!!! Men idag ska jag nog ta det lugnt, försöka ta mig ut på en PW, någon som vill joina? Sen förbereda mig för en hyfsad jobbig vecka, vill bara ha mars nu!!! Aja, får hålla ut =) 
 
Nej, nu kan jag inte sitta här längre. Måste börja städa rummet och sedan göra något med mitt liv, lol. Hörs senare, puss! ♥
 
Från MyStory på Snapchat, råkade välja fel emoji märkte jag nu haha! 
Dukat och fint! 
Jennika och Pontus! 
Shots!