/ Life of Sofie /

Komedi

Jag måste berätta det här. Det är såå roligt! I princip alla mina vänner vet men vem vet om 100 år om någon glömt bort? Lika bra att spara här på bloggen! Det är nämligen så att jag var med om roligaste situationen för cirka 3 månader (?) sen. Det var värsta hypen kring Anna Book och alla hennes roliga inlägg på Instagram, som gick viralt på Twitter. Å jag var tvungen att spana in hennes Instagram själv och kolla! Å visst hade Twitter människorna rätt, Anna Book var lite speciell men rolig! Så hade någon snubbe kommenterat någon av hennes bilder och skrivit något roligt (förmodligen inte i Annas ögon) och jag taggade honom och skrev något liknande med: "Haha, vad rolig du är!". När jag sedan skulle visa någon kompis så kom jag inte in på hennes Instagram? Jag blev jätteförvirrad, hade hon tagit bort den? Sedan när jag var inne på något annat konto så kunde jag se?? Så jag förstod det inte direkt. Men sen klickade det till! Å jag tror inte jag skrattat så mycket i mitt liv. Anna Book hade blockat mig! Anna Book svarar ju typ alla människors kommentarer så hon har koll på allt, inte konstigt att jag blev blockad. Bara lite kul hur mycket energi hon lägger på främlingar! Man måste vara stark mentalt som kändis, inge snack om saken! Men det var detta, något jag kommer skratta åt länge =) 
 
Anna har dock varit snäll mot mig en gång i tiden =( 
Nu tycker hon inte om mig...