/ Inköp /

Shopping i USA del 5 (sista inlägget)

Rolig historia bakom denna. När jag var i San Francisco hittade jag denna och blev förtrollad direkt. Men fick inte köpa den för mamma då sömmarna lossnat osv, å det struntade jag fullkomligt i, men om mamma säger nej så är det nej. Var inte glad, haha. 1 vecka senare när jag var hos min moster i Turlock så var vi inne i den butiken (det är en kedja men väldigt stor och man vet aldrig om alla plagg finns där) och så ser jag den hänga där, så var den dessutom helt perfekt. Då kunde inte mamma säga något, haha! Från ONE♥CLOTHING.
Min nya favoritaccessoar! Har verkligen insett hur snyggt det är med ett armbandsur på handleden, ser så classy ut! Från Macy's. 
Tunn vit lång och snygg kofta från Forever21.
Köpte de svarta loafersen i grönt också, kunde inte låta bli när de är så snygga. Från Carlos. 
Slip in sneakers från Nine West.
 
DET VAR ALLT! På återseende USA's shopping!