/ Life of Sofie /

Tisdag 30 Juni 15| Juni närmar sig mot sitt slut..

God förmiddag allihopa! Vaknande för cirkus 2 timmar sedan och sedan dess har jag varit väldigt produktiv. Älskar när man startar dagen med att vara produktiv! Då känns det som att dagen är oändligt lång och att man hinner göra massa annat! Håller ni inte med? 
 
Igår så var det i alla fall jobb för hela slanten och när jag kom hem hjälpte jag mamma med lite städning, jag diskade och strykte lite kläder innan jag träffade Pierre och Rita. Vi handlade lite godis på ICA Maxi och kom sedan hit, vi satt ute på vår altan innan vi fick nog av alla mördarmygg och flyttade oss in till köket där vi spenderade ytterligare 2 timmar. Skjutsade hem dem vid 01.30, då var vi alla lagom trötta. 
 
Idag ska jag städa mitt rum och fortsätta vara produktiv! Får se vad som händer mer! Hörs senare, puss! ♥
 
Woop woop!!