/ Life of Sofie /

Fredag 27 Mars 15| Weekend, I love you

Hallå allesammans. Gjorde precis rent min cykel i regnet, ironiskt haha. Har tänkt på det ett tag men aldrig funnit orken till det, men idag fick jag inte skylla på något! Pappa fick även pumpa däcken, så nu är den fin och skön att cykla på! Att cykla är underskattat, går mycket snabbare än att gå och är rolig i nedförsbackar! Förra sommaren blev det mycket bilkörande eftersom man fortfarande var så glad över körkortet, är såklart det nu med men ska cykla mer, bra för kropp och miljö! 
 
Igår så tog jag det lugnt hemma, städade lite och åt rester till lunch, fancy. Träffade Amber på fika i Väsby C vid halv 5, vi catchade igen saker och hade jättetrevligt. Vi kollade runt lite men satt gränsle på oss båda från att shoppa, duktiga tjejer! Halv 7 åkte jag hem och hämtade upp Olivia på station och sedan åkte vi och käkade på restaurang. Vår kompis jobbar där så han serverade oss och sedan när det blev lugnt på kvällen så satt han med oss och så pratade vi om gamla minnen, hur sjuka jag och Olivia var när vi var små haha och hade allmänt trevligt. Vi var där i ca 3 timmar och åt väldigt god mat. Skjutsade hem Olivia vid halv 11 och när jag kom hem läste jag i min bok innan jag slocknade för natten. 
 
Idag har jag sovit ut, läst i min bok, lämnat tillbaka 2 böcker på biblioteket och gjort rent min cykel. Strax ska jag börja fixa mig för middag i stan med min faster och syrran. Ska bli så härligt att träffa min kära faster igen! Har ingen aning om vart vi ska käka, får se vart vinden tar oss! =) 
 
Hoppas ni får en bra fredag peeps, hörs senare! Puss ♥
 
Fika på Waynes! 
Maten! Gissa om vi kunde käka upp det? Haha knappast! 
George och Olivia!