/ Inköp /

New stuff

Två enkla klänningar som man kan klä ned och upp. Alltid bra att ha sådana här typiska basplagg i garderoben! Från SALT.
Min första baddräkt som är apsnygg! Scrollade runt på H&M och hittade den där, blev kärlek vid första ögonkastet. Invigde den i Makedonien! 
Okej, inga mer chokers!!!! Eller i alla fall inga mer svarta, haha. Från Bersha som ni ser! 
En tunn bomberjacka som jag också blev kär i så fort jag såg den. Riktigt snygg! Också från Bershka.
Har verkligen fått upp ögonen för skjortor, det här är bara början på min skjort-kollektion känner jag. Från ICHI som har riktigt snygga kläder! 
När min syrra gjort mitt smink med denna produkt och allt blev så "smooth" kände jag att det var dags att införskaffa en egen. Känns ju lite löjligt att den går på lite mer än 100 kronor men den ger verkligen bra resultat. Glöm att smeta ut concealer med fingrarna, detta är så mycket bättre! 
Mina nya favoritörhängen! Jag har velat ha örhängen som man har under örsnibbarna också i en evighet nu! Men jag har aldrig velat lägga mina pengar på dem då alla är så dyra! När jag såg dem på Arlanda innan jag skulle åka så tänkte jag köpa dem men det blev aldrig av så när jag kom hem så slog jag till, efter nästan ett års betänketid. Om man tänkte så länge över sina köp så kanske man hade varit mer ekonomisk? Haha, önsketänkande! Dessa är från Snö of Sweden!