/ Life of Sofie /

Tisdag 6 December 16| Sis b'day!

God kväll allihopa. Sitter och lyssnar igenom Kents låtar, lite mer än en vecka tills jag och syrran ser dem live på Tele2 Arena. Jag började gilla Kent för något år sedan men syster min har stått bakom dem länge, hon har sagt att hon förmodligen kommer gråta på konserten och jag klandrar henne inte, haha! Beställde en t-shirt till henne och mig som vi ska ha på oss på konserten, så vi är redo! 
 
Idag är det min systers födelsedag så när hon kommer hem från jobbet ikväll ska vi fika och fira henne. Hon fick ena sin present imorse då hon redan hade sett den, jag hade fått hem den från posten, öppnade den och la den på sängen och sedan några timmar senare kom hon in och då låg den där helt blottad på sängen, så typiskt, haha! Men hon blir nog förhoppningsvis överraskad över de andra presenterna i alla fall, får vi hoppas på åtminstone! 
 
På torsdag beger jag mig till Malmö för fjärde och sista gången i år. I helgen ska vi nämligen fira min kusins dotter 1-årsdag/namngivning så det kan jag självklart inte missa. Det ska bli jättekul att få träffa mina kusiner igen, trots att det inte var så längesen jag såg vissa, så saknar man dem ändå oändligt mycket! Mina fina kusiner! Så det blir en rolig weekend i Malmö! 
 
Nu ska jag gå och städa ena badrummet. Vi hörs senare sötisar, puss! ♥
 
There is no such love as sissylove! Jag älskar dig så, systra mi! ♥