/ Life of Sofie /

Måndag 18 Juli 16| Livet är så oförutsägbart

Hej allesammans! Idag är jag dyster. Jag möttes av ledsna nyheter på Facebook när jag loggade in på lunchen. En ung tjej som jag gick i samma korridor med i högstadiet, ett år yngre än mig, har avlidit. Jag vet inte av vad och det är så himla tragiskt. Vad som än hänt, oavsett, så är det så otroligt tragiskt. Trots att jag inte känner henne personligen förutom att vi pratat några gånger och är vänner på Facebook så blir man så otroligt ledsen. Livet är så grymt och jag skänker så mycket tankar och böner till hennes anhöriga, jag kan inte sätta in mig i den situationen ni befinner i er nu. Hoppas ni finner ljuset i mörkret ♥
 
Det är svårt att prata om glädjande saker när så många lider just nu. Men det är just det alla måste göra i sådana här situationer, fortsätta leva. Sorg är en svår kamp och den får inte ta överhanden. Jag har i alla fall jobbat idag och åtta timmars passet gick väldigt fort, skönt det. Under passet fick jag ett sms från posten att jag fått mitt paket från Zalando, som jag längtat! Hade beställt en klänning till bröllopet i Makedonien och var så ivrig att få testa den! Å gissa vad? Den var så fin på! Nu måste jag bara lösa en fin clutch men annars har jag klackskor, fast när jag tänker på det borde jag fixa fina ballerinaskor när man inte orkar gå i klackskor längre. Det börjar närma sig! 
 
Nu ska jag avrunda och tända ett ljus för henne. Alla som läser, ta hand om era och nära kära. Livet är alldeles för skört för att inte ge för mycket komplimanger. Säg alltid hur ni känner, Alltid. Sköt om er ♥