/ Life of Sofie /

Onsdag 27 Juli 16| Pang på BEYONCE

Hej allesammans! Jag har varit borta ett tag, förlåt. Men jag hade mina skäl! När var det sist? Mer än en vecka sedan? Mycket har hänt sedan dess. Jag har varit i ett nytt land med min familj och min pappas syskon, det var därför jag inte skrev. Eftersom min pappa blir alltid nojig att saker och ting kommer ut på internet när ingen är hemma i huset och det har han ju rätt i, så jag undvek att skriva, men nu är jag hemma och husets väktare så, haha! 
 
Vi var i Vilnius, Litauen och det tänkte jag skriva lite separat om. Men istället kan jag uppdatera er om vad jag hunnit med sedan jag kom hem. När vi landade i måndags kväll hämtade vi vår älskade Lady, som vi alla saknat henna dessa fyra dagar, haha. När vi kom hem tog jag en dusch, städade mitt rum och fräschade upp mig. Igår jobbade jag och efter skulle jag gå på fakking Beyonce!!! Pappa hade överraskat oss på hans överraskning (resan dvs) att vi skulle få gå på Beyonce, den jäkeln. Han och sina överraskningar, för underbar! 
 
Jag, mamma och syrran åkte in till Solna och mötte min faster. Gosh vad mycket folk det var! Vi trodde att konserten började 20.00 men på biljetten stod det 18.00?!?! När vi kom in i arenan och skulle gå på toa innan vi skulle in fick min syrra panik över tiden och fick för sig att Beyonce hade redan börjat uppträda, vilket inte stämde. Hon kom in klockan 21.00 och det tyckte jag var en bra tid! 
 
Hennes konsert var utom denna värld, så jävla grym!!!! Vilken utstrålning och karisma, hela hon utstrålar, STYRKA! Så otroligt vacker och söt. Å inte för att snacka om den där galna kroppen???? Inte konstigt med tanke på hur bra hon dansar. Jättebra visuellt och hennes röst lyfte taket, 5 bi av 5 garanterat! BOW FOR QUEEN B! 
 
Att ta sig hem var ingen höjdare dock, sämst struktureat från Friends Arenas sida. Tog oss typ 2 timmar att ta oss hem?! Riktigt idiotiskt. Så det var minus minus, men när vi kom hem ville vi bara uppleva om allt igen. Om ni får en chans att se henne, GÖR DET! Så bra! 
 
Idag sov jag ut och sedan har jag träffat min älskade Bella. Nu är jag hemma och ska städa mitt rum och packa igen! Ja!!! Imorgon åker jag till ett nytt land, nämligen Makedonien, som jag skrivit om tidigare! Två nya länder på en vecka, det är väl att leva? Hinner nog med Litauen inlägg innan jag checkar ut. Men tar med mig min padda till Makedonien så vi får se om jag orkar liveuppdatera där, haha. 
 
Hörs senare babes, puss på er! ♥
 
Coming for you Queen!! 
Proppfullt! Fick svindel av att sitta sådär högt...
Lite blandade bilder jag tog. Så himla häftigt med koreografin i vattnet, så bra! 
Vackraste Queen B!