/ Life of Sofie /

Onsdag 22 Juni 16| Nästan som dan före dopparedan

Hallå allesammans! What you up to? Jag gör ingenting och det är så skönt. Jag tycker verkligen det är så konstigt när jag kan vara avslappnad och inte göra någonting eftersom jag är så van att alltid bli rastlös efter bara några minuter. Men man kan faktiskt jobba med sig själv och förbättra vissa dåliga egenskaper. Å jag tycker att inte få göra någonting och känna en slags ro över det är jätteunderbart! Men sedan ska man inte ta det till en extrem nivå heller, haha. 
 
Annars, vad har ni gjort idag? Jag har jobbat och dagen har gått hyfsat fort. Fick ta en extra rast utöver min lunchrast för att få välja ut en glass då chefen bjöd alla på glass. Så himla gulligt! När jag slutade åkte jag hem och sedan dess har jag inte gjort så mycket. Ska nog träffa Bella lite senare, jobbar inte imorgon så imorgon blir det sovmorgon! Men vem kan sova länge när lönen kommer? Löningsdagen är julafton för vuxna. Kan knappt bärga mig mehehe!!! 
 
Men nu ska jag börja avrunda, vi hörs lite senare peeps. Puss på er! ♥
 
Fick världens finaste sms från min bästa igår, lyste upp som en unge på julaftonsmorgon!