/ Life of Sofie /

Onsdag 25 Maj 16| Agaton

God kväll allesammans! Jag har sagt det förr och jag säger det igen, kan inte förstå att timvisaren står på siffran som den gör just nu? Det är ju alldeles för ljust för att vara halv 10! Det är ju lite förvirrande för hjärnan minst sagt men det gör inget, man är mycket gladare och piggare och hur positivt är inte det? 
 
Igår så var det näst sista dagen med min moster här, vi alla käkade frukost på altanen utomhus i hettan, så mysigt! Lite senare åkte de in till stan och jag gick på min kurs. Men när jag kom hem åkte jag och pappa in till stan för att möta mamma, syrran och min moster. Vi bestämde oss för att ta ett bord på Agaton i Gamla Stan, har hört talats om det stället. Det var mysigt och pastan var så god! Vi hade en trevlig sista kväll tillsammans med min fina moster. Det är sällan hon och min andra moster är här, alltid vi som får åka till USA. Sverige är faktiskt också ett fantastiskt resmål?! Äsch, jag klagar i alla fall inte på att resa till USA, haha! 
 
Idag så har vi vinkat hejdå till min moster (förhoppningsvis ses vi i september igen så det är inte så jättelänge dit!!) och sen har jag varit med Bella. Min fina och fantastiska vän, är så glad över henne. Kom hem för inte så längesen, men har hunnit byta påslakan och suttit här sedan dess, haha. Ska se senaste GoT avsnittet innan jag lägger mig. Verkar bli en lång dag imorgon, först kursen och sen jobb, men en skön känsla efteråt! 
 
Vi hörs senare, pussar!! ♥
 
Jag i bilen påväg till stan! 
Muuummaaa, vitlöksbröd på surdegsbröd. Annorlunda men lika barnsligt gott! 
Min pastarätt med oxfilé!