/ Life of Sofie /

Fredag 14 Oktober 16| It's the weekend

Hallå allesammans! Har precis varit ute med hunden på en liten promenad, jätteskönt i det här vädret. Vet att jag sagt det flera gånger men detta är perfekta promenadvädret. Vi gick en liten runda och så passade jag även på att återvinna några påsar. Dagens goda gärning! 
 
Idag har jag haft så ont i min rygg att jag knappt kunnat gå upp ur sängen. Ifall det inte blir bättre snart får jag uppsöka naprapat, såhär kan man inte ha det! Men jag har lyckats ta mig en dusch, städat rummet, fönat och plattat håret. Har inte fått så mycket saker gjort och det är tråkigt. Fast har inte lika ont nu så ska försöka kompensera förmiddagen nu ikväll. 
 
Ska försöka göra ett Makedonien inlägg och Kanada shopping inlägg innan jag drar mig ifrån datorn. Hoppas dem inläggen är uppskattade! Vi hörs senare. Ha en bra helg peeps, puss på er! ♥
 
 
Selfie jag tog förra veckan!