/ Inköp /

Shopping från Kanada, del 3

När jag var inne på Tommy Hilfiger fastnade min blick direkt på denna. Jag har alltid haft en förkärlek till jackor med två olika tyger/material. Som min jacka med jeans i västen och tjocktröjetyg i ärmarna. Denna har en huva och passar bland annat jättebra till min träning! 
Denna är bak och fram och inte med någon vågad urringning, haha. Fyndade faktiskt denna på H&M, lite otippat? Jag var så smart som åkte till Kanada 4 dagar innan bröllopet utan någon blåsa att bära. Så jag stresshandlade två dagar innan bröllopet men denna blev jättebra. Kände mig som en discolampa men älskar den sååå! Kanske till nyår igen? 
Vet faktiskt inte vad man kallar denna typ av plagg? Lång väst? Såg i alla fall den inne på Dynamite och jag kunde inte låta bli att slå till. Just då hade jag en outfit som passade riktigt bra till denna, så då var det ännu svårare, haha.