/ Inköp /

Shopping från Kanada, del 4

Blev helt frälst när jag såg detta plagg inne på Calvin Klein. Har tänkt på ett sådant här plagg länge men aldrig vetat vad jag velat ha. Så när jag var där inne visste jag exakt att det var den jag var ute efter, så det var ett garanterat köp. Priset var inte så jättesaftigt dock, så det var ett bra fynd! 
Dessa skor kommer från ALDO och gud vilken dilemma jag hade ifall jag skulle köpa skorna eller inte. Såg dem första shoppingdagen och priset var väldigt saftigt trots rea men jag hade så svårt att släppa blicken ifrån dem. Men jag höll mig. Men vart jag än gick flera dagar senare så kom de alltid upp i mitt huvud. Så när jag återvände några dagar senare till samma galleria där jag såg dem och såg att de var nedsatta ännu mer slog jag till, tur att jag väntade! Men visst är det dem finaste skorna man skådat? Älskar dem så! 
Mysig stickad tröja från H&M. När man ändå sprätte pengar i Kanada passade jag på att köpa lite bas plagg, inte ofta jag gör det!