/ Life of Sofie /

Tisdag 25 Oktober 16| Sweat

God eftermiddag peeps. Kom alldeles nyss hem från gymmet, körde ett riktigt mördarpass. En timme på crosstrainern och sedan gjorde jag några övningar på maskinerna. Gick därifrån med ett stort leende på läpparna och endorfinerna dansade runt i kroppen. Har verkligen sett allvaret i träning sen jag gjorde illa min rygg, nu ska jag verkligen vara ordentlig med träning. Sedan så säger ju forskningen att om man kör regelbunden träning kan såväl minne och kreativitet förbättras. Hur bra?! Man håller kroppen i trim och blir dessutom smartare. Bästa! 
 
Annars. Har ett sista inlägg kvar av Makedonien och det ska jag skriva strax efter detta. Tror absolut inte jag kör på Kanada, två veckor... För mycket att komma ihåg, haha! Har funderar lite om jag ska ta med mig paddan till Berlin men är lite kluven kring det. Kan ju vara skönt att skriva av sig på kvällen men samtidigt får jag världens värk i fingrarna efter mitt skrivande, haha. Vi får se! Kommer ju komma inlägg om Berlin ändå, på något sätt! 
 
Nej, nu ska jag duscha. Vi hörs babes! Puss på er! ♥
 
Imorgon blir det ensiffrigt!