/ Life of Sofie /

Torsdag 20 Oktober 16| Kiropraktor besök

Hallå hallå allesammans. Har precis publicerat ett Makedonien inlägg men tänkte skriva ett alldagligt inlägg också. KUL VA? Haha. Det gör lite ont i hjärtat att skriva dessa inlägg cirka 3 månader senare, får ju mig att återuppleva alla minnen och det enda jag vill göra är att sätta mig på ett plan och åka tillbaka. Jag vet dock att det inte kommer vara densamma, men sol och bad gör väl ingen ledsen? 
 
Annars, har inte varit så aktiv dessa dagar. Men har hunnit med saker i mitt riktiga liv ändå! Jag har träffat en familjevän och pratat om aktier och fonder och kollat över mina aktier. Det är så himla intressant och jag kan inte vänta tills jag lär mig mer! Blev rådd att gå med i Unga Aktiesparare så det ska jag nog faktiskt göra. Ekonomi blir roligare om du vet mer. Det är aldrig kul att diskutera ämnet om du inte förstår vad det snackas om. Jag avskyr sådant, jag vill ju förstå allt! Så därför är det bra att börja ute i god tid. 
 
Har även hunnit med ett besök hos en kiropraktor och där var jag faktiskt idag. Jag gjorde illa min rygg några dagar efter jag kom hem från Kanada och jag har skjutit på det hela tiden men nu kan jag inte göra det något mer. Jag behöver ju min rygg hela mitt liv! Det var ett väldigt positivt besök och min kiropraktor verkade bra. Det gjorde ont vid vissa tillfällen men i överlag var det bara skönt, haha. 
 
Efter så har jag städat och svarat på lite mejl. Fått mina saker uträttade idag så det är skönt! Men ska försöka fortsätta vara produktiv idag. Känslan när man lägger sig är oslagbar! 
 
Nu ska jag börja avrunda. Ha en bra dag peeps, puss på er! ♥
 
TBT. Jag och Bella i Prag. Längtar till våra kommande resor tillsammans!