/ Life of Sofie /

Måndag 12 September 16| Forever21!

Heeeeej allesammans! Å, vad jag saknat kära bloggen! Har haft så fullt upp de senaste dagarna så ni anar inte, jag har bara inte förstått hur jag ska hinna med allt? Sedan har jag varit sjuk och det blev bara värre av att jag inte kunde varva ner och vila. Men jag är på bättringsvägen och tur det, imorgon åker jag ju till Kanada! Det har gått så otroligt snabbt! 
 
Men kan återberätta lite dagarna i detta inlägg. Har firat mig nästan hela 5 dagar i rad nu, inte illa va? Men som jag sa, när man lämnat 20 går det bara utför och då kan man väl lika gärna få unna sig att bli firad några dagar i rad? Eller hur?! Blev jättefint uppvaktad av min fina familj och min älskade bästavän Bella på min RIKTIGA födelsedag lol, vi åt pizza här hemma och sedan sjöng de för mig och jag fick en jättefin prinsesstårta! I'm a QUEEN! 
 
På torsdagmorgon hämtade jag min älskade kusin som landade på Arlanda som kom för min skull, för att vara med och fira mig under helgen, världens bästa! Den dagen var vi på Mall of Scandinavia, hon ville se hur MOS var då Skandinaviens forna största galleria ligger i Malmö, dvs Emporia! Hon gillade MOS, inget hat, haha! Vi käkade lunch där och åkte sedan hem vid 17.00. Lite senare åkte vi in till stan med min syster och mamma för att fira mig och två familjeväns barn, den ena fyllde år samma dag som mig och den ena fyllde år på torsdagen. Så vi käkade på tapasrestaurangen Andalucia och firade oss med god tapas. Hade en jättetrevlig kväll! 
 
I fredags tog jag och Rebecca det lugnt på dagen innan det blev full fart på kvällen, då lagde vi cheesecake och pannacotta och förberedde lite inför morgondagen så vi inte stod på lördagen med allt! Det blev en sen kväll men vi hade så mysigt tillsammans. Älskar min kusin så mycket så det är så jobbigt att hon inte bor här, men vi tar vara på vår tid tillsammans! 
 
I lördags var det full rulle hela dagen men det blev så bra tillslut! Alla mina närmsta var här, vi lyssnade på bra musik och åt såå god mat. Vi spelade även beerpong och drack drinkar. Fick ännu mer fina presenter, såå tacksam! Lite senare rörde vi oss mot stan och då bestämde vi oss för att dra till Sturecompagniet. Grym musik och drag! Men guuuuu' vad svettigt det blev där inne, fyfan. Vi hängde där till 02.00 innan vi gick till Utecompagniet för att få luft. Men vi alla var rätt döda så vi käkade lite nattkäk på McDonald's innan Emmas pojkvän hämtade oss, så snällt. Hade världens bästa dag och natt med mina vänner, är så tacksam! Å Cornelia, du var otroligt saknad! Saknar dig så! ♥
 
Igår så var jag, Rebecca och syrran helt döda men vi tog oss upp vid 14.00 ungefär och åt en väldigt sen frukost, haha. Lite senare kom min faster och min kusin, hans fru och deras bebis. Fattar ni vilket bra avslut jag hade? Omringad av alla jag älskar så! Vi åt god mat och jag catchade upp allt med min kära faster. Vissa spelade kubb medan vi andra snackade och tog det lugnt. Är så tacksam för min familj som varit så hjälpsamma denna vecka, hade aldrig orkat göra allt utan dem! Å över min kusin som kom hit för min skull, nu är hon i Malmö men förhoppningsvis dröjer det inte långa stunden innan vi ses igen! 
 
IDAG DÅ?! Nu måste jag verkligen packa, har skjutit på det så oändligt mycket. Måste tvätta och skriva listor, för om det är något jag är otroligt bra på, så är det att GLÖMMA! Jag tar som sagt med min dator till Kanada så ska verkligen uppdatera så mycket jag kan! Då blir det roliga bilder hela tiden också! Är så exalterad, älskade Kanada. 
 
Nu måste jag börja röra på mig, så mycket som ska fixas!! Hörs kanske senare, annars i Kanada ;-) Puss på er! ♥
 
Oj, vad deprimerad jag såg ut! Men lovar att jag var jätteglad. Detta är från i torsdags! =) 
Massa goood mat! 
Lite peeps! 
Min kusin som utbildat sig till bartender gjorde välkomstdrinkar, så bäst! 
Inne på Sturecompagniet, så bra bild!!!!