/ Life of Sofie /

Tisdag 6 September 16| Forever 20?

God eftermiddag allesammans. Kom precis hem från COOP där jag lämna tillbaka ett paket och hoppades på att jag skulle få hämta ett annat, då jag beställde med expressfrakt igår och då skulle den komma idag. Gjorde den det? HELL NO!! Så nu är jag i kö för att få tillbaka pengarna för det, ingen jävlas med mig, hahaha!! Nej, men det är klart att man ska få sina pengar tillbaka om företaget inte motsvarat sin uppgift? 
 
Aja, över till annat. Idag är det min sista dag som 20-åring och det har jag spenderat som sjuk, jättekul!!! Hade världens hosta igår och idag var det inte mycket bättre. Har jätteont i halsen och har försökt kurera mig med halstabletter och te, hoppas det går över till imorgon. Vill inte vara en sjukling på min födelsedag! Förstå att imorgon fyller jag 21?! Kan inte minnas hur länge jag velat bli 21. Ända sedan jag förstod Forever21's logga så har jag nog velat bli 21 så jag kan festa och göra allt lagliga i USA. Vem vill ta mig till USA sen då? PARTY!!! 
 
Nu ska jag städa lite här och försöka vila, rolig dag! Ni får ha det så bra så hörs vi senare, puss på er babes! ♥