/ Life of Sofie /

Söndag 23 April 17| Blast weeknd

God kväll allesammans! Skjutsade precis hem Bella efter vi gjort lite ärenden såhär på kvällskvisten. Lika harmoniskt som på morgonen. Jag har kommit i underfund med att jag faktiskt är både morgon- och kvällsmänniska! Morgon och kväll är nog det finaste dygnet har att erbjuda, så fridfullt och tyst. Men det bästa, morgon och kväll är så vackert. Sofie i egen hög filosofisk person! 
 
Annars, vad har ni haft för er denna helg? Efter jobbet i fredags så träffade jag Olivia, Emelie och Angelica och så lagade vi middag tillsammans, jag bestämde och då blev det tacos! Något som jag craveat så otroooligt länge, om jag var glad i fredags! Vi myste sedan i soffan och kollade Let's Dance, riktiga tanter! 
 
Igår så var jag till gymmet för ett tredje pass och när jag kom hem kollade jag "13 reasons why", ingen som missat den? Den är sååå bra men kan inte riktigt recensera den ännu, cirka 3 avsnitt kvar. Återkommer med mina åsikter! Lite senare på eftermiddagen kom mina kusiner och vi lagade hamburgare och åt middag tillsammans. Jättemysig eftermiddag! 
 
På kvällen hämtade Stina upp mig, det var sååå längesen! Så himla kul! Vi handlade gottis på Coop och plockade sedan upp Emma för att sedan styra hem till Emmas mamma för bubbel och vin! Det var så mysigt att bubbla denna vårkväll och bara prata om allt. Blev lite lullig och det var ett tag sedan, mysigt att bli det i jacuzzin, haha! Stina körde hem oss vid cirka halv 1 och då slocknade jag direkt. Hade en jättebra kväll! 
 
Gissa när jag vaknade idag?! HALV 2 på eftermiddagen!!!!! Helt otroligt! Jag kunde knappt tro mina ögon när jag tittade på min mobil, vart i chock! Hade på mig en halvtimme också att fixa mig inför Andres konfirmation. Men jag lyckades! Lite över 14 styrde jag, mamma och syrran till kyrkan för att gratulera Andres på hans konfirmation. Där spenderades hela förmiddagen och eftermiddagen med massa nytt och gammalt folk, supermysigt! Kul att få klä upp sig lite också! 
 
Nu ska jag bestämma om jag ska se nyaste avsnittet av SKAM eller 13 reasons why, vilket i-landsproblem va? Hoppas ni haft en toppen helg, det har jag haft minsann och längtar så till nästa! Vi hörs senare, puss babes! ♥
 
Skål peeps! 
Fina Emma och Stina!
Vi tre! 
Inne i kyrkans festlokal. Så fint! 
Jag och syrran älskar att löjla oss på Snapchat! 
Sötaste Andres! 
God mat kan man alltid räkna med! 
Cake cake cake.