/ Life of Sofie /

Torsdag 27 April 17| Bright night

God kväll peeps! Allt bra med er? Fick världens energi nu på kvällen, vet inte vart den kom ifrån. Det var något som satte igång mig och jag undrar när fan jag kommer somna ikväll. Får nog ge mig själv en knockout. Haha! Vad gör folk egentligen när man inte kan sova? Har alltid undrat vad andras metoder är, tell me!!! 
 
Annars, dagarna har gått och livet har rullat på. Känns som att dagarna har gått mycket på per automatik men det ljusnar upp. Inte för att det är något fel på min vardag men saker och ting fattas. Jag behöver nytt, nytt och återigen, nytt. Jag måste ha saker och ting att se fram emot annars är motivationen på noll. Men nu är det mycket på agendan som jag ser fram emot! Å så ska jag försöka hålla det. 
 
Igår så blev min syster med lägenhet och jag är nog lika lycklig som hon! Om inte lyckligare! Så himla glad för hennes skull. Ser så fram emot att få hänga där och hjälpa henne med ett nytt kapitel i sitt liv. Mitt kött och blod som jag värderar så högt. Har redan börjat spåna inför hennes inflyttningspresent, funderar på att slå på stort! Hur ofta är det ens syster köper lägenhet liksom? 
 
Idag så har jag bara tagit det lugnt innan jobbet men uträttat en del saker ändå, känns bra. Jobbpasset gick otroligt snabbt så det var skönt. Jag är ledig imorgon men jobbar lördag och söndag, inte så farligt med jobbhelg denna helg då jag jobbar med världens bästa kollegor. De är verkligen så bra! 
 
Nu ska jag försöka sova, vi får väl se hur det går. All lycka till mig va? Hörs senare, puss på er! ♥
 
När man blev galen på lunchrasten idag. Jokes on me. Har alltid varit galen.