/ Life of Sofie /

Blogglista

1. Tre guilty pleasures? Pepsi Max (!!!!!), konstant uppmärksamhet från vissa personer och handla för pengar jag inte har. 

2. När grät du senast och varför? Motvind i livet och utmattning. 

3. När kan du vara dig själv till 100 %? Kan inte se mig själv att inte vara till 100 % jämt, idag håller jag aldrig tillbaka hur jag är. Tillåter ingen trampa på min integritet idag. 

4. Tre saker du avskyr? Outbildade individer som talar om objekt de inte har någon koll på överhuvudtaget, sexism och söndernoppade ögonbryn. 

5. Hur är/var du i skolan? Respektfull och väldigt clownig. Förhalade mycket mina läxor men tyckte alltid det var angeläget med bra betyg. 

6. Vad blir du stressad av? Att inte veta den exakta känslan på vad folk har eller ger mig för signaler. Jag vill alltid ha det bekräftat, att läsa av räcker inte för mig. Då blir jag stressad. 

7. Hur tror du att andra uppfattar dig? Så som de uppfattar sig själva! Behandlar alltid folk så som de själv vill bli behandlade. Men det är klart att jag alltid är trevlig på första mötet, men sedan är det upp till dig! 

8. Hur uppfattar du dig själv? En väldigt snäll och nyfiken Duracellkanin. 

9. En situation som du tycker är jobbig/pinsam? När man ska försöka ta sig ur en konversation med någon gammal bekant man inte alls har lust att tala med, haha. 

10. Tre otippade saker om dig själv? Jag har alltid något blåmärke på min kropp, älskar mina korta naglar och prioriterar alltid fotbad innan semester. 

11. När känner du dig som vackrast? När jag vaknar på morgonen och min ansiktsolja har sjunkit in i huden och det är en slags stark lyster och fransarna är fortfarande böjda från gårkvällen och håret har hållit sin form. Sedan baddar jag ansiktet i vatten och hela känslan försvinner. Men när den stunden varar är den fin!

12. Något du funderar mycket över? Ja, men det är konfidentiellt!