/ Utomlands /

London dag 3

Vi gick upp vid 10.00, tog en sovmorgon då vi var trötta efter gårdagen. Käkade hotellfrukost innan vi begav oss ut i stan. Vårt första stopp var Buckingham Palace som jag såg första gången jag var i London. Ett jättefint slott! Såklart var det lika mycket turister där. Påvägen vi promenerade dit började det regna så det var surt. Vi knäppte några kort och iakttog slottet lite grann innan vi begav oss mot nästa destination. 
 
Denna gång var jag bestämd att jag skulle få se Abbey Road! Övergångsstället där The Beatles går över. Det var lite klurigt att ta sig dit men vi kom fram till slut! Där var det även en massa turister som skulle korsa vägen och knäppa kort. Bilisterna och busschaufförerna hade ett sådant överseende och stannade ofta för att folk skulle få ta kort. Riktigt schyst! Jag och Bella ville såklart också ha lite bilder så vi bad två tjejer om hjälp. De kunde dock ingen engelska men kommunikationen gick riktigt bra ändå! Knäppte bilder på dem också så win win! 
 
När klockan blivit sent var vi trötta och hungriga och bestämde oss för att käka på närmaste Nandos. Blev att vi käkade på Nandos i närheten av vårt hotell. Nandos har jag käkat på varje gång i London nu, tröttnar aldrig, haha! Bella gillade det också! Tur det! 
 
Vi chillade sedan järnet på hotellet men bestämde oss på kvällen att gå ut och ta en drink, det blev lite också av en flopp då baren skulle stänga en kvart senare. Jag halsade i mig min cider, men vi hade en mysig kort stund ändå! Vi bestämde oss för att köpa hem en sista Wasabi Sushi låda att dela på, haha! Vi hade haft 3 jättemysiga hela dagar i London och bara haft det underbart så som man kan ha det i London. Längtar tills jag får se London igen! Tack för denna gång! ♥
 
Promenerar till Buckingham Palace! 
Fina Buckingham Palace! Ingen sikt av drottningen tyvärr.. Alltid besviken..
Vilket vanligt övergångsställe som helst?? 
I don't think so! Dessa amerikanska män försökte återskapa känslan som The Beatles gav. En gick till och med barfota för att imitera John Lennon till pricken, riktig savage i detta väder!! 
Jag och Bella var inte lika bra...
Nandos!! The irony att jag hade potatismos och pommes frites, haha!
Vårt mysiga område! 
Cheers mate för denna resa!