/ Life of Sofie /

Onsdag 1 Februari 17| New month and Stockholm bound!

God kväll peeps! Kom ganska nyligen hem från en långpromenad med pappa och jycken. Så himla skönt att avrunda dagen med en promenad i den friska kyliga vinden. Sen att promenera med pappa är något otroligt trevligt för sig självt också. Så bra lyssnare och den största filosofern jag känner, vet att jag definitivt fått mitt tänkande ifrån honom! Vi är så lika på många plan! Min älskade pappa! ♥
 
Annars, jag är hemma! Bitterljuv känsla! Älskar min hemstad men jag älskar London också så mycket. Den gror verkligen för var gång. Tror jag lyckades få Bella rätt förälskad också, fast det är inte svårt att bli förälskad i London av sig själv också. Verkligen inte! London är verkligen i särklass världens bästa storstad. Britter är ett så trevligt folk, så genuina och hjälpsamma. Vill bli en britt i mitt nästa liv, hah! Ska skriva om dagarna i kronologisk ordning, det lovar jag! 
 
Idag då, jag har jobbat och direkt när jag kom hem svepte jag om till träningskläder och drog och gymmade. Gymmade igår också! Tänkte att jag ska försöka hinna med minst 4 pass denna vecka, det är verkligen så kul att träna! Speciellt när jag får boxas, då lever jag som mest! 
 
Nu ska jag börja skriva första London inlägget och sedan tänkte jag möta John Blund, hoppas han inte är svårflörtad! Jobb imorgon med! Puss på er sötisar! ♥
 
Innan avgång så delade jag och Bella på en pizza. Jag gillar verkligen inte att äta på flygplatser, många menar att man kan koppla av, men jag blir nästan mer stressad. Så mycket folk och sådan hets att man kan känna det i luften! 
Två exalterade hundar! 
Denna bild var sämst. Längtar tills jag köper mig en ny telefon, bättre bilder!!!