/ Life of Sofie /

Onsdag 22 Februari 17| Snöstorm

God kväll allesammans! Såg precis klart första avsnittet av Chef's Table, säsong 3 har äntligen släppts! Jag brukar inte ofta kunna se ett avsnitt hela vägen utan måste pausa då och då, rastlösheten kickar in. Men med Chef's Table sitter jag som fastklistrad, är väldigt fascinerad över kockarna de dokumenterar, alla är så speciella på sitt eget sätt och vilken passion de har, jag älskar när människor har något de brinner för och arbetar verkligen helhjärtat, det är fint. 
 
Annars! Senast jag sist skrev har jag arbetat varje dag, skönt att komma in i rutiner. Har hunnit träna en gång men ska gå in på mitt andra gympass nu efter detta inlägg tänkte jag. Sist jag var där verkade de ha en jätterolig danspass i salen och jag ville bara in och joina, men hade tyvärr inte anmält mig, attans. Har varit ganska mycket ensidig träning nu ett tag och det blir trist, man behöver variation! Nästa vecka ska jag se till att boka något pass, älskar att dansa och hur härligt är inte det i en sal med andra dansgalningar som svettas och känner euforin? Blev jätteexalterad nu, haha! 
 
Nej, nu ska jag börja avrunda. Möjligtvis att jag bjuder på ett till inlägg lite senare, får se vad jag hinner! Hoppas ni haft en bra onsdag peeps, bara två arbetsdagar kvar till helg, woooho!! Puss! ♥
 
Bara tre dagar sedan min kusin åkte hem men jag saknar henne redan så! Man känner sig ensam när man varit omringad av folk i mer än en vecka och sedan plötsligt, ingen där! Förhoppningsvis inte länge till innan nya kusiner kommer och hälsar på!