/ Inköp /

Shopping is my cardio

Titta på detta bedårande plagg! Det är inte svart! I själva verket är det senapsgult! Ja, ni tror säkert inte era öron så därför tänkte jag att ni kanske tror med era ögon när ni läser detta, tänk vad ens sinnen kan spela en spratt! Formen är supersnygg och att det är en insydd choker gjorde mig såld, ni finner den på Gina Tricot! 
Stickad kofta från H&M. Har fått dille på mysiga koftor, lägligt när perioden för det är i princip slut. Typiskt mig att aldrig timea till något! 
När jag var i Skåne och hälsade på min släkt fick jag testa detta lilla kit som min kusin hade då jag glömt concealern hemma. Den rödnyanserade tonen i mitten passade mig utmärkt och jag älskade att det var i krämform, tyckte det gick in bättre i min hud. Har en från NYX som jag knappt använt då den är i flytande form. Jag som velat testa lite nya produkter! Denna är från MakeUp Store till alla möjliga olika blemmor i ansiktet, därav de tre olika färgerna. Kan varmt rekommendera denna! Finns i ljusare/mörkare toner med. 
Nytt träningsset! Detta var faktiskt en present från mina föräldrar som tyckte jag förtjänade nya gymkläder, hur gulligt? Vem älskar inte presenter mitt i vardagen? Tröjan är från SOC och tycker den är så snygg att jag kan tänka mig använda den i vardagen, haha. Träningsbyxorna är från Adidas!