/ Inköp /

Kinda Old Kinda New

Om ni läst mitt inlägg "Mina ögonbryns evolution" så vet ni hur besatt jag är av mina ögonbryn. Vissa kan inte gå ut om de inte har en bra frisyr, jag kan inte gå ut om mina ögonbryn är fixade (lol). Denna hittade jag på H&M förra året och har hållit mig fast vid den sedan dess. En ögonbrynswax penna som du formar dina ögonbryn med och så ska det hålla så ett tag. Tycker dock inte att det håller särskilt länge så H&M får gärna läsa min konstruktiva kritik och steppa upp gamet lite! 
 
Se och häpna! Inget i svart! Denna vinröda tröja kommer ifrån Bershka och den invigde jag på julafton! 
Standard pudret. Är dock lite trött på denna och vill prova någon ny. Får se om jag hittar någon ersättare! 
Nya höga svarta jeans! 
Birkenstocks! Som jag kommer glida i dessa i sommar! Så himla snygga och sköna! Modellen Arizona är dessa.