/ Life of Sofie /

Lördag 7 Januari 17| Reunion

God eftermiddag allesammans! Allt bra med er? Själv är det bra med mig, ska strax röra mig ifrån datorn men tänkte kika in här och uppdatera lite. Vad har ni haft för er dessa dagar? Igår var det trettondedagjul, var det någon som gjorde något speciellt? Förra året så var jag i Malmö och då var det värsta brakutgången för mig, skåningarna vet hur man festar minsann, haha! Men igår så tog jag det bara lugnt och det var riktigt skönt det med. 
 
Igår hängde jag med Bella hela dagen, vi käkade lunch tillsammans och uträttade hennes ärenden (vilken bra bästis man är!) och sedan var vi hos henne och jag bara myste med min extrafamilj. Jag och Angelo (Bellas bror) kom givetvis i en diskussion, som vi alltid gör, haha. Det eskalerade lite ett tag men vi var såklart vänner efteråt, haha. Så hade det kanske inte sett ut med en främling, LOL! 
 
På kvällen hängde jag med Emma, senast vi sågs var förra året (hehehe helt enkelt tvungen), vi var ute till hennes jobb och kvällsfodrade innan vi åkte tillbaka hem till henne för att mysa. Vi snackade om allt som hänt på sistone och om allt som ska ske. I februari ska jag göra en liten sak jag velat göra länge och jag är väldigt ivrig över det. Ska bli jättekul med en liten förändring! 
 
Jag kom hem vid halv 1 ungefär och då strecktittade jag på SKAM!! Äntligen är säsong 3 ute, som jag spänt väntat på! Slocknade runt halv 2 men när jag vaknade imorse så fortsatte jag vid där jag slutade, bra morgon, haha! Men det finns inte mycket mer tid för SKAM idag eftersom om några timmar kommer några familjevänner med Ladys syskon så huset blir fullt med papillons idag, så himla kul! 
 
Hoppas ni har en bra lördag peeps och att det nya året fortsätter bra. Vi hörs senare, puss! ♥
 
SKAM.