/ Life of Sofie /

Måndag 23 Januari 17| C ya soon Londen!!

God kväll allesammans! Kom precis hem från gymmet, första passet denna vecka! Förra veckan lyckades jag klämma in fyra pass! Det var riktigt bra tycker jag. Försöker ju att träna minst 3 gånger i veckan och om jag klarar det är jag nöjd. Så gissa hur stolt jag var igår när jag var inne på mitt fjärde pass. Man mår så bra i kropp och sinne! 
 
Annars då! London närmar sig med storsteg. Torsdag kväll sitter jag och Bella till vår destination. Bella ska få se en helt ny stad och jag får äntligen se mitt efterlängtade London som jag mår så bra i. Hela atmosfären, alla britter och luften där är så annorlunda. Älskar det så! 
 
Ska börja packa imorgon, inte senare än så. Jag har blivit så otroligt dålig med packning, var så bra förut. Nu är det skärpning! Måste ju anpassa oss lite nu när vi bara kör kabinväska, men jag åker inte heller dit för shopping utan mer turistande och god mat. Kanske köper något men som jag vet ändå kan få plats i väskan. 
 
Nu ska jag duscha och sedan läsa en "ny" bok av Karin Boye. Avslutade hennes "Astarte" häromdagen och jisses, vilken annorlunda svenska. Inte konstigt med tanke på att den skrevs 1931, häftigt att få se hur svenskan utvecklats! Denna jag börjat på nu heter "Snäckors sorl" och är ett gäng samlade noveller. Ser fram emot att få läsa den! Tar nog med den till London och reppar svenska författare där! Man är ju en sann patriot! ;-) 
 
Vi hörs imorgon sötisar, sov så gott! Puss! ♥
 
!!!!!!