/ Life of Sofie /

Om en vecka åker jag....

till mitt älskade London!!! För cirka två veckor sedan bokade jag och Bella biljetterna! Å gissa om jag varit lyrisk sedan dess! Mitt mitt älskade London som jag älskar så.
Detta blir min tredje gång i London och första för Bella! Ska bli kul att leka lite guide och sätta mina kunskaper på prov. Vi har redan bokat bord på en restaurang, jag var där förra gången. Gissa vilken? 
På Sushi Samba! Sååå grymt ställe! Eftersom Bella älskar sushi lika mycket som mig så var detta ställe ett givet val. Var lika fullbokat som vanligt men vi lyckades klämma in en lunch. Nästa gång vill jag dit för drinkar och se den fantastiska utsikten från deras utegård, trädet och utegården skymtar lite, ser ni det? Det är så fint på kvällarna! 
Vi åker torsdag kväll och stannar till måndag morgon, en snabbvisit! Nästa gång har jag bestämt att jag ska åka en vecka, minst!!! Så dit är vart årets första resa går, inget år utan London! Nu börjar nedräkningen!