/ Life of Sofie /

Söndag 15 Januari 17| Produktiv deluxe!

God kväll peeps! Spelar Daft Punk högt ur högtalarna och är bara allmänt glad. Har haft en jättebra och produktiv dag. Har gjort så mycket och nu sitter jag här och vill sysselsätta mig med något nytt. Jag har verkligen myror i brallan jämt och ständigt. Det är väl bra om man vill få saker och ting gjort, men ibland kan det vara lite drygt. Men allt har ju en framsida och baksida, inte sant? 
 
Hur har er helg varit då? Jag gymmade igår förmiddag, fick låna mammas bil om jag ville men på sistone har jag valt att promenera till gymmet. Jag har alltid älskat att promenera men inte tyckt om att gå till gymmet, för när jag är där ska jag ju ändå bränna kalorier och köra slut på mig själv, då har det känts som att jag kommer bli trött innan jag går dit. Men nu är jag ju ännu piggare när jag är där, när jag fått svepa in den kyliga brisen och andats in frisk luft. Tänk vad dum jag varit! Bättre sent än aldrig! 
 
På eftermiddagen kom min fina faster, min farbror och hans respektive, Daniel, Paulina och deras lilla Emilia för att käka middag här och bara ha en trevlig lördag tillsammans. Mamma hade gjort jättegod mat som vanligt och det var roligt att catcha upp med folket. Lite senare spelade vi Med Andra Ord och kollade på gamla filmsnuttar från när pappa och hans bror var unga, så himla mysigt! Det är en underlig känsla av att se sina föräldrar unga på film, hur de rörde sig, betedde sig och pratade. En väldigt surrealistisk känsla, man är ju van att ens förälder är vuxen! 
 
När jag vaknade imorse käkade jag frukost och begav mig till gymmet. 3:e gången denna vecka, det är helt okej! Ska försöka hålla igång i den banan. När jag kört slut mig själv på gymmet begav jag mig hemåt, smorde in håret i olja och kollade lite på serie innan jag duschade. Sedan har jag bara uträttat massa ärenden och nu sitter jag här nöjd och bloggar. Ska strax på en kvällspromenad med pappa, skönt avslut på kvällen! 
 
Hoppas ni haft en jättebra helg peeps och laddat om era batterier inför den nya veckan! Det har jag sannerligen gjort. Puss! ♥
 
Bjuder på en gammal bild på mig och min fina kusin Rebecca. I februari kommer hon hit och spenderar en helg, längtar så!