/ Life of Sofie /

Fredag 7 Juli 17| Second

God eftermiddag peeps. Nu är jag här igen! Å inte på min dator. Förbaskade datorjävel. Känner hur den där mackapären drar fram bitterkärringen i mig. Kan inte skjuta fram mitt besök till El-Giganten längre. Måste verkligen få tillbaka min dator, hel och normal! Sitter liksom på vår stationära dator, när var det sist? 2013???? FYFAN!!!
 
Jaja, över till annat. Roligare saker! Jag är hemma igen! Sedan dess har jag umgåtts med min kusin som fortfarande var här från Malmö, kul överraskning! Vi har varit och sett nya Spiderman filmen som var riktigt bra. Gillar att Marvel gör roliga actionfilmer! Har jobbat och slitit också. Igår på jobbet skedde en liten olycka, med min kollega. Vi stod och pratade och när hon sedan fick ett samtal från kassan och skulle vända sig om stod jag och min kollega Elin och såg allting med förskräck när vi förstod att hon skulle gå rakt in i den men allt gick så snabbt. Hon skadade sitt öga och fick åka in till akuten, då hon fick ett sår på hornshinnan. Tack och lov ska allting vara "återställt" med hennes syn om cirka två dagar. Fy, stackaren. Tur att inget mer omfattande hände! 
 
Idag är jag ledig och har varit tillbaka till en nagelsalong jag gjorde min pedikyr på innan jag åkte till Bryssel, gjorde fransk manikyr och det hade redan försvunnit lite på två tår och det är inte acceptabelt, så nu är det fixat och fötterna är fräscha återigen! Lite senare ska jag in till stan med min syster för att möta upp min efterlängtade och älskade faster för middag, så mysigt! 
 
Ska börja skriva Bryssel inläggen nu också tänkte jag! Hoppas ni får en bra fredag! Puss på er! ♥
 
I tisdags när jag och Alexandra var i stan såg vi Kenza påväg till en kiosk och när vi väl stod där kom Daniel Adams-Ray och köpte korv, kul att se båda två inom loppet av 5 minuter, haha! På tal om inget, hur gott är inte mjukglass? Med tuttifrutti strössel!!!!!