/ Life of Sofie /

Måndag 10 Juli 17| Nosh and Chow

God kväll allesammans. Kom hem för en liten stund sedan från jobbet. Ska snart hoppa in i duschen men tänkte skriva lite här och ge er en glimt in i Sofies liv de senaste dagarna. Superspännande va? LOL! Tänkte skriva ett Bryssel inlägg också! Får se om jag orkar! 
 
I fredags kväll åkte jag och syrran in till Stockholm city för att möta upp vår faster på Nosh and Chow. En restaurang ingen av oss tre har varit på, så kul att testa något nytt! Vi alla beställde in en varsin cocktail innan vi åt middag. Jag tog en gnocchi, supergod! Vi satt där och avnjöt vår middag medan munnarna gick i ett. Det var mycket vi behövde uppdatera vår kära faster om! Alltid lika kul! 
 
Vi tog "fika" på TGI Friday's där vi beställde in en varsin efterrätt och en till drink. Jag tog en supergod mojito. Är inte speciellt förtjust i vanlig mojito men denna var med olika bär, jättegod! Vi satt där till cirka 22.00 innan vi begav oss åt olika håll. Hade en jättetrevlig kväll med bästa tänkbara sällskap! 
 
Hela helgen har jag jobbat och efter jobbet i lördags firade vi bästa Alexandra ute på hennes altan med lite tilltugg och dricka. De drog till stan vid 00 tiden men jag och Emma begav oss hemåt då vi båda jobbade dagen efter och sparade troligtvis lite pengar, haha! 
 
Idag har jag som sagt jobbat och inte hunnit med så mycket mer. Tänkte duscha och städa mitt rum lite. Kanske fortsätta rensa lite i min garderob, förhoppningsvis så ger mig solens strålar genom fönstret lite energi. Hoppas ni haft en bra start på veckan babes! Puss på er! ♥
 
Dags att beställa in en drink. 
Så himla fin inredning!
Amaretto Sour kan aldrig göra mig besviken.
Min gnocchi.