/ Life of Sofie /

Måndag 24 Juli 17| En månad

God kväll allesammans. Ska alldeles strax kliva in i duschen men tänkte jag skriver ett inlägg här innan jag går in, för där inne vet jag att all energi kommer bli puts väck. Kommer bli en tidig kväll för mig ikväll. Har tre timmar i sömnbagaget. Har varit sömndrucken hela dagen, fyfan. Ser verkligen fram emot att få sova i djupsömn inatt!!! 
 
Annars då.. Jobbade hela helgen men efter jobbet i lördags åkte jag hem och fixade mig i raketfart för att sedan möta upp lite tjejkompisar och fira Olivia. Vi alla har inte setts på nästan hela sommaren så vi alla hade mycket att catcha upp medan vi åt god mat. Efter det träffade jag min killkompis som är tillbaka från Karlskrona och vi drog till mig så fick han träffa mamma och pappa. Det var trevligt! Vi pratade om allt mellan himmel och jord och ställde antingen eller frågor, haha! 
 
Igår efter jobbet åkte jag till stan för att fira min kusin som fyllt år, tanken var att vi skulle överraska honom men det blev en total flopp, typiskt vår släkt att luska fram saker, låt det vara!!!!! Haha. Men vi hade jättetrevligt för det. Vi hade bokat en aktivitet som heter ESCAPE ROOM och vår uppdrag var att undvika få bomben detonerad. Tjejerna vs killarna!!! Tjejerna vann!! Woohooo, bästa vi! 
 
Efteråt hade vi bokat bord på Supper, har käkat på Supper för väldigt längesedan på Rådmansgatan. Nu under sommaren har de en gård i Norrmalm. Så himla mysigt!! Å lika gott som förr. Vi åt goda smårätter och babblade på om allt möjligt. Jättetrevlig söndag! Åkte sedan en stund till min killkompis och så kollade vi på NileCity, det var första gången. Vad i helvete.... Haha, så flummig serie. Hade jättemysigt! 
 
Idag så har jag jobbat, inget mer spännande än så. Nu blir det duschen och sen så välkomnar jag John Blund med öppen famn. Finaste mannen på denna planet. Vi hörs! Puss! ♥
 
Min mat i lördags.
Min stiliga kusin! 
Skålar för 31-åringen! 
Supper sviker aldrig! 
Så himla mysig gård.