/ Life of Sofie /

Onsdag 19 Juli 17| Free

God eftermiddag allesammans! Sitter här på min lediga dag, absurt va? Oroa er inte, ska fånga dagen alldeles snart. Trots att typ halva dagen gått......... Nej, nu ska vi inte vara negativa. Hinner med massor efteråt. Har lärt mig tekniker på att vara extremt produktiv under tidsbegränsning ska ni veta!
 
Annars, vad sker i allas liv? Jag jobbar och väntar på bättre tider jämt känns det som. I måndags fick jag träffa min älskade Connebanan! Hon och hennes pojkvän är tillbaka i orten för lite semester så hon, jag, Sony och Alexandra satt på hennes altan insvepta under filter och pratade om allt mellan himmel och jord. Så mysigt! När vi sa hejdå tröstade vi oss med att vi snart ses igen. Nästa helg sitter jag på ett plan till henne! Är så exalterad över det, kan knappt vänta!
 
Igår efter jobbet hängde jag med Emma som nu är hemma från Grekland, vi myste hemma hos henne och babblade på om allt. Blev en väldigt sen kväll, så när jag kom hem slocknade jag direkt. Men mitt i natten igår vaknar jag av världens värk i munnen. Den smärtan var inte nådig och jag anade att det var något med en av mina visdomständer. Jag letade frenetiskt på nätet efter akuttandläkarvård men tji fick jag, inget fanns 03.00 på natten. Jag ringde Vårdguiden med gråten i halsen och fick berätta symptomen. Hon sa åt mig att ta en Alvedon och det fungerade som en trolldom. Smärtan gick över och jag fasade inte längre inför morgondagen.
 
Imorse när jag vaknade hade jag inte ont överhuvudtaget men nu har smärtan kommit tillbaka successivt. Så detta är nog något som måste återgäldas snarast. KUL!!! Jag har jinxat över mina visdomständer för länge, detta skulle slå tillbaka någon gång och jag antar att det är nu. WÄÄÄÄ! DON'T GROW UP KIDS!!!! FÖRIHELVETE!!!!
 
Okej, det finns givetvis värre saker och detta är väl en bagatell/fis i rymden. Ska sluta tycka synd om mig och hitta på något nu. Skriver lite senare! Hoppas ni har en finfin dag oavsett ifall ni är lediga eller jobbar arslet av er. Eller om ni kanske bara chillar på jobbet. Oavsett!!
 
Puss! ♥
 
Sökte på Google efter "tandvärk". Denna träffade mig rakt i själen!!!! JAG!!!!