/ Life of Sofie /

Torsdag 27 Juli 17| DAY OFF

God eftermiddag peeps. Jag är ledig sådär mitt i veckan! Helt fantastiskt må jag säga och så lägligt. Har jobbat sex dagar i sträck och nu får jag äntligen en dag ledigt. Forna Sofie skulle aldrig trott detta om presens Sofie, min arbetsmoral har verkligen skjutit med höjden de senaste åren, något jag verkligen inte hade förut. Det är jag stolt över, att man kan förvåna sig själv i äldre dar är fantastiskt. Det är inte alltid grundande med den egenskapen. 
 
Nåja, vet inte riktigt hur jag ska spendera min lediga dag... Vem försöker jag lura?! Jag vet exakt vad jag ska göra! På lördag sitter jag ju bannimej på ett plan till Göteborg för en minisemester med världens bästa Connebanan. Å lördag kväll befinner vi oss på ULLEVI för att se HÅKAN!!!!! Jag är bortom exalterad, fyfan vad kul vi kommer ha. Så gissa vad jag gör nu? Spelar Håkan ur högtalarna givetvis! Min kärlek har grott sig större för var år för Håkan och det är mer än lägligt att se honom nu känner jag! 
 
Så idag ska jag se till att packa ned majoriteten av sakerna för att veta om jag behöver något mer imorgon som jag kan packa ned efteråt. Ser så fram emot dagarna med Cornelia, livet här hemma är inte densamma utan henne, så kommer garanterat vara i en lyckobubbla i hennes sällskap. Min fina Cornelia ♥
 
Ikväll får vi se vad som sker, om jag träffar någon eller tar det lugnt. Återstår att se! Skriver ett till inlägg om något väldigt roligt jag gjort! Hörs senare, puss! ♥
 
Igår var världens sötaste på mitt jobb och hälsade på. Hur är det möjligt att barn är sötare än glass?