/ Life of Sofie /

Bloggen 9 år!!!

Idag för nio år sedan bestämde jag mig för att starta en blogg. Jag blir nästan lite emotionell när jag tänker på det. 12 år var Sofie när hon satte sig vid stationära datorn under trappan och gick in på blogg.se och tänkte att hon kanske kunde bli en stor bloggerska. Härligt hur naiv man kunde vara, men jag är glad att jag hade drömmar, det hör till när man är liten. Men ju mer åren gick insåg hon hur kul det var att skriva och att hon gjorde det mest för eget bruk. Så känner jag idag också, att skriva för någon annans underhållning gör jag inte, utan att själv kunna uppskatta det om några år. Å om jag uppskattar att jag bloggat i hela nio år? Förstår ni hur mycket jag kan blicka tillbaka till? Det är helt fantastiskt. Grattis till denna underbara blogg, nu fortsätter vi!