/ Life of Sofie /

Lördag 11 Mars 17| O.J. Simpson

God eftermiddag allesammans! Kom precis hem från gymmet, mitt tredje gympass denna vecka. Det här är min tioende vecka som jag har kört minst tre gympass! Känns riktigt bra. Först var det mest för att komma igång men nu har det blivit mer av en rutin och det känns superbra. Jag har aldrig förstått hur folk orkar gå till gymmet direkt efter jobbet, men nu förstår jag nästan inte hur man inte orkar? Vilken tvist! 
 
Annars peeps, skönt med helg och sol? Klockan är snart 17.00 och det lyser fortfarande ute, det är ju strålande! Strålande passade perfekt, haha! Igår så skulle jag och mamma gå på ansiktsbehandling men eftersom vi var sena så hade hon redan gått...... Det var ju inte lite snopet. Jag har faktiskt ingen aning om vad som sker, om vi får om vår tid eller om vi hade en chans, jag hoppas på det första. Så himla snopet! Jag som skulle få gå på min första ansiktsbehandling liksom!!! Så tänk på det peeps, var inte tidsoptimistiska som vi var, haha fyfan..
 
På kvällen så begav jag mig till kära Hedvig i Solna som jag inte sett på länge! Det var jättekul att återförenas. Vi gick till ett sushihak i närheten av henne och det var smockfullt. Vi beställde och gick sedan in på ICA för att passa på att handla då. När vi var klara så var vår sushi redo, smooth! 
 
Vi gick sedan hem till henne och catchade upp om allt. Om vi pladdrade, fanns ingen nöd på oss, haha. Först började vi snacka om killar men vårt sista ämne blev evolutionen, vilken vändning, haha! Hade en så himla bra fredagskväll med bästa Hedvig! 
 
Idag har jag sett klart O.J. Simspon dokumentären som är hela 8 h (!!!!!) men uppdelad i 5 avsnitt. Jag manar alla att se den dokumentären, inte konstigt att den fick en Oscar. O.J. Simpson är ju själva huvudhandlingen i dokumentären men det handlar mycket om segregation och svartas USA. Se den!!! 
 
Nu ska jag börja avrunda här, måste hoppa in i duschen och städa mitt rum. Hoppas ni alla har en fantastisk helg peeps så hörs vi! Puss! ♥
 
Mums!! 
 
Amazing!!