/ Life of Sofie /

Onsdag 1 Mars 17| Officiellt vår!

God eftermiddag allesammans. Kan ni förstå det? Det är 1:a mars på agendan! Hur tänker jag? Känns som det var nyårsafton igår? Tiden susar fanimej snabbare förbi än Donald Trumps käft och den munnen går det ingen nöd på. Därför är jag väldigt nöjd att jag har varit så produktiv idag! Å väldigt mycket detta år, när man har blivit medveten om dygnets timglas. Måste ta vara på tiden något rejält! 
 
Jaja, vad har ni haft för er? Igår så hämtade jag min nya mobil och vilken fantastisk känsla det var!!! Väldigt stor skillnad på storleken och kameran definitivt, annars är det inte så mycket stor skillnad, men det märks nog med tiden! Jätteskönt att ha en ny mobil! På eftermiddagen så åkte jag till huvudstaden för att käka middag med min faster!
 
Vi käkade på Vau De Ville som ligger på Norrmalmstorg och munnarna gick i ett. Som alltid! Min fina faster som jag alltid har så mysigt med! Vi tog sedan en fika på Espresso House som ligger precis vid Svampen och jisses vad stor den är???? Visste jag inte! Där fortsatte våra munnar i 130 km/h, men lika trevligt för det. Hade en jättetrevlig afton med min fina faster, hon är bäst! 
 
Idag så har jag varit ledig och uträttat massa tråkiga ting som behövt göras. Har städat båda badrummen utvändigt och invändigt, städat mitt rum, dammat trappan, varit till banken och fixat min Swish som man behöver göra varje gång man laddar ner den på en ny enhet. Har verkligen gjort alla tråkiga saker på en dag och det är ju skönt för resten av veckan, framtida Sofie tackar säkert presens Sofie. 
 
Nu ska jag ta det lite lugnt innan jag beger mig till gymmet, har fortfarande rätt mycket energi kvar jag behöver göra av med. Är sugen på att boxas på slagpåsen rejält idag! Får sådan adrenalinkick. Någon måste sparra med mig i slutet av året, då jävlar är jag nog stark! 
 
Dags att avrunda! Hörs babes, puss! ♥
 
Igår var det fettisdagen och vilken svensk uppskattar inte den högtiden? Jag provade en innovativ semla (Nutellasemla) men föredrar den klassiska alla gånger om. Kul att prova något nytt dock! 
Vår fika! 
#1 / / Anna:

Du är bäst Lillskiten! ♡♡
Puss och kram / Faster