/ Life of Sofie /

Tisdag 2 Maj 17| It's gonna be May!

God kväll allesammans. Har precis blivit klar med min kvällsrutin, tänk att jag gick från att borsta tänderna förut till att nu borsta håret, borsta tänderna (givetvis), använda tandtråd, ta bort sminket (hände nästan aldrig förut, tvättade antingen bort det bara med vatten eller inte alls då jag inte bar smink ofta), skrubbar (ibland), smörjer in med ansiktskräm och smörjer händerna. Verkligen stor skillnad på tiden kan jag lova! 
 
Jaja, nog om min tråkiga kvällsrutin, för den är verkligen tråkig. Det är maj! Hur snabbt har inte tiden gått? Månaden innan sommaren officiellt börjar, galet. Hur firade ni in våren? Jag jobbade men slutade vid 16.00, då åkte jag snabbt hem för en dusch och packade min väska innan Bella och hennes mamma plockade upp mig. Vi käkade plankstek hemma hos henne och myste sedan tillsammans innan vi började spåna våra planer.
 
Vi tänkte stort, Stockholm, Kåken och en grym utekväll. Istället blev det orten. Vi var vääääldigt besvikna och så less, men hey guys, blev en rolig kväll ändå! Mentaliteten är ju viktigast av allt men ibland är miljön en stor del också. Bellas pappa körde dit oss så det var skönt att inte rangla fram, vilket skulle ta fleeeera år. Jättekul att stöta på massa gammalt folk, hemvändarfest återigen. Blev lagom full och fasade inför morgondagen, då det värsta jag vet är att vara bakfull. Att vara sjuk är ju något man inte väljer (oftast) men att vara bakfull är ju något man bara själv kan klandra sig för. Så man är inte bara dum som dricker eftersom man förlorar en massa hjärnceller, utan man dessutom avsiktligt gör sig själv illamående dagen efter. Hur korkad är människan?! 
 
Idag har det inte hänt så mycket, bara varit hemma och tagit det lugnt. Sååå skönt. Körde ett gympass med Emelie nu på kvällen, mitt andra pass denna vecka, superbra. Ligger bra till! När jag kom hem duschade jag och bokade en rolig sak. Sker snart så berättar det i veckan! Är så exalterad. 
 
Nu ska jag börja avrunda och vänta in John Blund, verkligen världens bästa man. Sov så gott peeps. Puss! ♥
 
I lördags morse hade jag världens bästa kund. Jag skojar inte när jag säger att jag levde på detta hela dagen. Djur är det finaste vi har här i världen. Verkligen skär och genuin lycka av att få vara på samma planet som dem. 
Mums för plankstek! 
Jag och min bästis!!! 
Kvällens outfit till ära. 
Vet inte vad dessa shots heter då jag blev bjuden, men de var otroligt goda? Jag som alltid tar Fireball och kan tänka mig att ta dessa framöver, men nu vet jag ju inte ens vad de heter, perfekt!!! 
David och jag älskar Snapchat filtret! 
Haha, älskar verkligen denna bild!