/ Life of Sofie /

Torsdag 18 Maj 17| Summerburst

God eftermiddag allesammans. Vilket väder va??? Å här sitter jag i mitt rum med neddragna persienner, grannarna måste tro att jag är en psykopat. Men jag är så ofantligt trött och har ont i mitt huvud och det sista jag tänker göra är att konstantera deras fakta att jag är en psykopat som sitter med solglasögon i mitt rum som skyddar mina ögon mot UV-strålarna. Så därför får det bli neddragna persienner, förhoppningsvis är solen här för att stanna och då kan jag njuta ordentligt!
 
Jaja, annars? Vad händer hos er? Idag har jag varit ledig så det har varit superduperskönt men har inte varit så himla produktiv, lite grann kanske. Men har ingen ångest, i alla fall inte hittills. Körde veckans första gympass igår, får se om jag orkar köra på andra idag. Återstår att se!
 
Idag hände något historiskt. Jag köpte Summerburst biljetter!!!! I alla år sedan jag blev myndig har jag inte kunnat gå, 2014 var jag i Kanada och det var jättesorgligt för då spelade Calvin Harris (min absoluta favorit DJ), 2015 var jag i USA och förra året var jag schemalagd och vågade inte fråga om jag fick byta pass. Men i år så stoppar ingenting mig!! Jag ska äntligen få gå! Ska bli jättekul att se hur Summerburst är. Tagga tagga!!
 
Nej, nu ska jag försöka städa lite i mitt rum och få saker och ting gjort. Vi hörs senare babes, puss på er! ♥
 
Saknar den här donnan extra mycket idag. Men i juli ska jag åka till henne och så ska vi uppleva Håkan tillsammans!!! Ser så fram emot det!
Ses vi där?!