/ Life of Sofie /

Lördag 18 November 17| Bubbel timmar i sträck

God eftermiddag allesammans! Känns så konstigt att säga eftermiddag när klockan inte ens är 14.00? Men det är ju en formell regel, så antar att jag får anpassa mig efter den helt enkelt! What's up? Jag har precis läst lite grann i min kursbok och nu sitter jag här för ett inlägg innan jag ska bege mig till gymmet. Mitt tredje pass denna vecka! Sedan året startade har jag haft som regel att jag måste minst träna tre gånger i veckan, ifall inte något otroligt viktigt kommer i vägen, men sedan hänger det mycket på ursäkter också. Man prioriterar givetvis det man vill hinna med! Å jag höll det tränandet hela vintern/våren, bortsett från den gången jag blev riktigt sjuk. Men i somras bröt jag mönstret och tog nästan uppehåll hela perioden. Jag rörde på mig givetvis ändå men gymmandet fanns inte på världskartan. Men nu jävlar är jag igång igen. Det trodde jag aldrig om mig, att jag skulle gilla att gymma, haha! Fast det är känslan efteråt som överväger något så otroligt, att man är oövervinnlig och så otroligt stark! Jag älskar det! 
 
Nog om träningssnack! Vad gjorde ni igår? Jag gjorde mitt andra gympass igår och när jag kom hem för en efterlängtad dusch tittade mamma konstigt på mig och sa: "Tror du att du kan duscha?". Jag förstod ingenting, det är väl självklart? Då hade jag ju givetvis glömt bort att vi renoverar golvet och hälften av alla prylar står i badrummet (!!!!!), blev så less! Men sen säger pappa: "Jag kan köra dig till din syster så kan du duscha där!", och så blev det! Haha! Kändes så konstigt att gå ut med badrock och slipins, men nöden har ingen lag. Tack för lånet av din dusch syrran! 
 
På kvällen träffade jag Emma och Alexandra för att bubbla hemma hos Emmas mamma! Utan att överdriva satt vi i jacuzzin i ungefär 5 timmar!!!!! Vi hade så mycket samtalsämnen under kvällen så babblet tog aldrig slut, haha! Allt från våra tider i högstadiet, gymnasiet, åren som går nu och annat som inte är bra att nämna här, haha!!! När jag väl kom hem var jag slutkörd. Tänk att man kan bli det efter lite jacuzzi? 
 
Nu ska jag strax bege mig och sedan tänkte jag publicera sista inlägget av Norge. Tänk att det snart var tre veckor sedan jag kom hem från en av de mest fantastiska resor jag gjort. Längtar så tills jag får åka tillbaka. Måtte det ske snart! 
 
Hörs, puss! ♥
 
Min favoritplats i hela världen.