/ Life of Sofie /

Tisdag 14 November 17| Regn och slask

God kväll allesammans! Publicerade precis ett Norge inlägg nyss, det var fanimej på tiden. Mitt huvud snurrar av allt kaos, allt jag måste göra! Det är inte nådigt, men en sak i taget givetvis. Så nu kanske jag kan få en till vecka innan jag publicerar nästa? Nejdå, ska försöka vara lite mer effektivare. Jag kan ju det här med produktivitet, detta fixar jag! 
 
Whaaaaduup peeps? Mörkret är här och jösses, har detta påverkat mig så mycket förut? Jag vet inte, men jag gillar det verkligen inte. Jag behöver ljuuuuuuuus!!! Försöker åtminstone göra det bästa av situationen men otroligt svårt må jag lova! Idag har jag haft en ganska tråkig dag om jag får medge det. Är alltid så van med språng här i Malmö så det var något annorlunda idag, men det är samtidigt skönt givetvis. 
 
Började dagen med ett djuriskt pass på SATS, älskar verkligen att köra bröst och armar. Har verkligen nischat min träning åt det hållet, haha. Kikade lite på H&M innan jag begav mig hemåt. Livsfarligt att SATS ligger i en galleria, fyfan. Käkade lunch hemma framför Full Patte, världens bästa onlineserie av systrarna Kronlöf. Se den!!! Tog sedan en dusch och städade undan mitt stök. 
 
Till middag hade min morbrors fru gjort potatisbullar, ärligt, hur bäst är hon inte? Jag hade nämnt igår att jag saknar potatisbullar till skollunch och idag var hon som en ängel sänd från ovan och gjorde det till oss. Sååå gulligt! Efter det har det inte skett så mycket. Ska plugga lite nu och sedan ska jag försöka lägga mig tidigt för en gångs skull. Kommer säkert inte ske i praktiken, men teoretiskt kan vi väl låtsas om det.... *suckar tröttsamt*
 
Imorgon har jag däremot massa roligt! Ska träffa min grupp för grupparbete imorgon och sedan fika med en killkompis innan det blir middag hos min kusin! Lite kontraster gentemot idag, hehe. Vi hörs seeeeenare peeps, puss på er! ♥
 
En liten selfie!