/ Life of Sofie /

Tisdag 21 November 17| Sömndrucken

God kväll på er allesammans! Kom precis hem från gymmet, andra dagen denna vecka! Ligger bra till med mina tre pass. Kanske man köra fyra stycken denna vecka? Ska inte jinxa nu, kanske inte ens kör tre, haha! Äsch, tre ska vi nog klara! Körde en timma på crosstrainern och sedan lite armövningar. Mitt favoritpass! 
 
Jag befinner mig i Malmö igen! Kom faktiskt hit imorse och att komma precis i lagom till min föreläsning gör jag nog inte om. La mig otroligt sent igår så när jag gick upp i otta ville jag bara skrika rakt ut och somna om, nej nej. Pappa ryckte i mig och drog så det inte gick! Haha, ska inte överdriva. Han väckte mig en (!!!!!) gång men när man fått alldeles för lite sömn är allt värre än vad det egentligen är! 
 
Trodde dock att det skulle vara rusning på Arlanda vid min flygning imorse men det var rätt lugnt, skönt det! Flygresan var otroligt smidig men jag vet inte riktigt om jag gillar CityJet planen? De är så otroligt smååå och jag älskar stora och luftiga utrymmen. Tur att det bara är en timmas flyg! När jag väl landade tog jag flygbussen och klev av precis vid skolan, så hade med mig all packning, haha! Kul att komma in med min kabinväska, annorlunda tider nu med accessoarer va! 
 
Efter skolan åkte jag direkt hem till min morbror och slocknade, skämtar inte ens när jag säger att mina ögonlock var på fyr. Det var alldeles lägligt! Sedan dess har jag kollat på "Vår tid är nu" och tagit det lugnt fram tills jag gick och gymmade. Nu tänkte jag duscha, kolla på senaste avsnittet av Jordskott och sedan plugga innan jag ska soooova! Åh vad jag längtar! 
 
Justja! Igår fick jag träffa min barndomsväns lilla son, nu är han snart en månad. Han var alldeles bedårande, så fin! Det är min första vän som skaffat barn och det är väldigt häftigt, kan knappt vänta tills jag får träffa dem igen! Gissa vem som dessutom har bebisfeber nu??? Eeeeeeeeeeeeh, hehe!! 
 
Livet är fint hörni! Nu ska jag börja röra på mig, vi höres!! Puss! ♥
 
Lilla killen sover så fint! Var så sentimental igår, svårt att låta bli! 
Haha, sååå gullig!